poniedziałek, 10 grudnia 2012

Udany zakup na gwiazdkę + Początek choroby ; (

    Witam was ; ) . Wybaczcie , że nie wpadłam wcześniej , bo dużo sie działo , a ja niestety nie miałam zdjęć , więc nie było sensu nawet wchodzić . Zacznę od tego , że  w ostatni piątek byłam razem z Jessiką i Patrycją u Pauliny , to dziewczyny , o których wspominałam wcześniej , bo były u Jessiki na urodzinach ; ) .   U Pauliny była genialnie , świetnie się bawiłyśmy grając w Xbox'a . Dla początkujących to na prawdę nie jest łatwe , tańcząc można sie nieźle po wygimnastykować , a potem zakwasy hah xd . Ze względu na to , że był piątek , to zaczyna sie weekend ; D , więc można było trochę sie zasiedzieć . Ja mieszkam bardzo blisko Pauliny , także nie bałam sie wrócić sama do domu , choć była już 23.00 ; p .
  Dzisiaj obudziłam sie o 4.00 nad ranem z strasznym bólem gardła i męczącym katarem , nie mogłam wgl. później zasnąć . To był koszmar ! Na początku byłam pewna , że nie idę do szkoły , ale potem wzięłam tabletkę przeciwbólową i jakoś na moment przestało mnie boleć -,- . Czułam , że to może być angina , a przecież nie mogę być ciągle na tabletkach , wiec jak z rana sie nie poprawi to wybiorę do lekarza .
  Poszłam do szkoły , bo przypomniałam sobie , że dziś sprawdzian z biologii , na szczęście był bardzo łatwy .  Na technice pani nas męczyła próbami na jasełka , a ja nie mogłam zbytnio mówić przez gardło . Występuje jako pasterz ; D  . Jestem  przygotowana mam nadzieje , że dobrze mi pójdzie i się nie pomylę z niczym . Nie miałam zbytnio humoru , ale po szkole wybrałyśmy sie z Jessika do miasta na zapiekankę i zakupy , one od razu poprawiły mi humor. To prezenty , które wybrałam sobie na gwiazdkę od rodziców ; ) , nie chce czekać do wigilii , bo pewnie by mi wykupili . Jestem mega zadowolona z zakupu . Oto zdjecia :


                                                       
                  Naprawdę jest świetny , może zdjęcia tego nie wyrażą ale mówie wam jest cudownyyy , zakochałam się w nim , od razu jak go zobaczyłam ; D :
                                            Zakupiony w MOODO , koszt 100 zł
                             
                                        Torba też mnie urzekła , jest świetna ! <3


                                                          także w MOODO , koszt 80 zł

                                                              Podobają wam się ?
  Trzymajcie kciuki , aby to nie była angina , bo ja sie załamie hah xd

Miłego wieczoru ! ; *
Dobranoc <3

13 komentarzy:

  1. fajne zakupy :)
    współczuję bolu gardła. moja koleżanka z klasy, która siedzi przede mną dzisiaj tak chrypiała, e aż postanowiłyśmy z koleżankami jej zrobić zakaz mówienia i wszystko musiała pisać na kartkach xd

    OdpowiedzUsuń
  2. barddzo mi się podobają zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo fajnego bloga. Świetny płaszcz !

    OdpowiedzUsuń
  4. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardo oryginalna i masz bardzo fajny blog :) Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Zapraszam http://betiandbetti.blogspot.com/ Mam nadzieję że również zaobserwujesz :) Pozdrawiam Beti ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy. :D
    Jeśli znajdziesz czas i chęć zapraszam na mojego bloga: http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Liebster Award!
    http://just-rosse.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo swietny plaszczyk! jak i ten blog . obserwuje i zapraszam do nas : http://only-young.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :)

    Obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )
` Jest on dla mnie ważny ; *