sobota, 24 listopada 2012

Dużo się działo ..

Witajcie . W końcu znalazłam wolną chwile aby napisać notkę , ponieważ ten tydzień był bardzo zawalony nauką i innymi rzeczami , a w końcu weekend ,więc mogłam się wyspać , bo w ciągu tygodnia nigdy się nie wyspiam . Pewnie też tak macie co nie ? A w weekend można się od tego oderwać ^^ . We wtorek ( 20 . 11 ) przyjechał do naszego miasta Chór Niemiecki z Xanten najpierw występ w szkole , a następnego dnia  w kościele byli tam najważniejsze władze w mieście za wszelką cenę chciałam  znaleść się  jak najbliżej chóru i usiadłam koło burmistrza ^^  , naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem , jeszcze nie widziałam tak utalentowanej młodzieży , zaśpiewali niesamowicie . Ich występ oceniali specjaliści i mówili że zaśpiewali na bardzo wysokim poziomie . Język niemiecki nie jest zbyt urokliwy , myślałam , że nie będzie to ładnie brzmieć , ale się myliłam . Miło zaskoczyli nas tym ,że zaśpiewali dwie polskie piosenki , to było genialne ! ; D . Publiczność była zachwycona . Tego samego dnia razem z kolegami , Jessiką i Niemcami zwiedzaliśmy trochę miasta ,między innymi poszliśmy na zamek , więc miałam okazje poznać się z kilkoma Niemkami , są przemiłe ; ) .W sumie przyjechało ich , aż 65 ; o ! Szkoda że byli tak krótko w Świeciu , bo pewnie bym poznała więcej osób ; p . W czwartek , miałam w planach iść z Jessika na pizze do Da Grasso , ale dobrze sie złożyło i spotkalismy kolegów i poszliśmy razem . Po pizzy chcielismy zajść na sale gimnastyczna do naszej szkoły i popatrzeć jak grają Niemcy w siatkówkę ; d . Przez cały czas zamiast wejść do środka patrzelismy przez szybę , nauczyciel  wściekał się , bo przy wejściu było automatyczne światło na czujnik ruchu i ciągle sie zgaszało i zapalało hah xd .  Ja niestety miałam ograniczony czas i niezdażyłam wejść na sale kiedy sie zorientowaliśmy , że mozna wejść Ughh.. Byłam zła , bo nawet nie miałam okazji się pożegnać z nimi , gdyż był to ich ostatni dzień pobytu w Świeciu .. Dzisiaj juz odjeżdzają do Xanten , pewnie gdyby zostali dłuzej to bym z Jessika bardzo ubolewała ich odjazd , ponieważ uczestniczę razem z Jessika w wymianie z Niemcami , podobnie byśmy przeżywali  z Chórem , nie chce tego znowu przeżywać .

   Oto kilka zdjęć z wymiany z Lena , Kerstin i Jessiką , które wstawiłam w ramkę i przekażę pani Maikę , czyli opiekunowi wymiany niemieckiej , ona na pewno da Lenie  . Taki maly prezencik ; D . 

                                                                  Z Lena <3 :
                                 
                                                                     
                                                            Z Kerstin i Jessiką  ^^ :                                               


 Nie wiem , dlaczego wyszła taka kiepska jakość zdjęć , w realu są cudowne ; D . 
Miłego dnia ; D !  

10 komentarzy:

  1. fajnie że majcie w szkole takie wymiany ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie na konkurs http://lifebyaga.blogspot.com/2012/11/konkurs.html :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogger bardzo niszczy jakość zdjęć, ale tym się nie przejmuj ^^ Wszystkie jesteście śliczne. Pasuje Ci taka fryzurka! I to jak! ♥


    Pozdrawiam, Aleksandra♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście bardzo wyszła paskudna jakość.. U mnie na blogu wyszły lepsze ; DD

    Ohh tak, byśmy przeżywały ; D ;*
    Już i tak było mi smutno jak odjeżdżali kiwając do nas... szkoda, że Cię przy tym nie było -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, śliczne zdj.

    Zapraszam do mnie :http://wera-nika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )
` Jest on dla mnie ważny ; *